ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΟΧ 3/2025 ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΈΔΕΣΣΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΟΧ 3/2025
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΈΔΕΣΣΑΣ.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 18 του ν. 3870/2010 (Α’138 ) όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν, ιδίως με τις όμοιες του άρθρου 34 του ν.4713/2020 (Α΄147) και τις διατάξεις του άρθρου 132 του ν. 5090/2024(Α΄30).
2. Τις διατάξεις του ν.3584/2007 (Α΄143), Κώδικας Κατάστασης Δημοτικών Υπαλλήλων, όπως ισχύουν.
3. Τις διατάξεις του ν.3463/2006 (Α΄114), «Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων», όπως ισχύουν.
4. Τις διατάξεις του ν.3852/2010, Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης (Α΄87), όπως ισχύουν.
5. Την υπ’ αριθ. 55472/23-7-2021 Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Διαδικασία και κριτήρια για την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) της Χώρας από της Δήμους με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου» (ΦΕΚ 3352/Β/2021), όπως τροποποιήθηκε με την υπ΄ αριθμ. 41797/23-06-2022 (ΦΕΚ Β΄3327) Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, την υπ΄αριθ. 40936/14-5-2024 (ΦΕΚ 2813/Β/17-5-2024) και την υπ΄αριθ. 31715/12-5-2025 (ΦΕΚ 2950 Β/2025) όμοιες.
6. Την υπ’αριθμ.178/2024 απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής (ΑΔΑ: 9Ο48ΩΡΠ-0ΞΜ) με θέμα: «Έγκριση ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων προσωπικού ΙΔΟΧ ή μίσθωσης έργου ή ωριαίας αποζημίωσης του δημοσίου τομέα στο πλαίσιο του ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων για το έτος 2025.».
7. Την υπ’ αριθμ. ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΓΚΡ./72/8332/26.06.2025 (ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 01.07.025 ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ) Απόφαση των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και Εσωτερικών, με την οποία εγκρίθηκε ο μέγιστος αριθμός των ωρών ημερήσιας απασχόλησης του προσλαμβανόμενου προσωπικού καθώς και ο μέγιστος αριθμός προσλαμβανομένων ατόμων ανά Δήμο, για το διδακτικό έτος 2025 – 2026.
8. Το υπ΄ αριθ. 37078/4-7-2025 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα: «Ανακοίνωση έγκρισης πρόσληψης προσωπικού καθαριότητας σχολικών μονάδων της χώρας με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου από τους Δήμους για το έτος 2025-2026».
9. Την αριθμ. πρωτ. 10719/14-7-2025 βεβαίωση της Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου για ύπαρξη πιστώσεων για την πρόσληψη σχολικών καθαριστριών για το σχολ. έτος 2025- 2026.
10. Την αριθμ. 213/15-07-2025 (ΑΔΑ:ΨΤ9ΚΩΡΠ-ΦΔΗ) απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής του Δήμου Έδεσσας με την οποία κατανέμονται οι εγκριθείσες ανθρωποώρες σε θέσεις προσωπικού μερικής και πλήρους απασχόλησης.
11. Τις ανάγκες του Δήμου Έδεσσας σε προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την κάλυψη των αναγκών του στην καθαριότητα των σχολικών μονάδων της χωρικής του αρμοδιότητας.
Ανακοινώνει
Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά εξήντα έξι (66) ατόμων, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την καθαριότητα σχολικών μονάδων στο Δήμο Έδεσσας και συγκεκριμένα, ανά υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Α):
ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ |
|||||
Υπηρεσία |
Έδρα υπηρεσίας |
Ειδικότητα |
Αριθμός ατόμων |
Χρόνος απασχόλησης |
|
Δήμος Έδεσσας |
Έδεσσα |
ΥΕ Καθαριστές/ Καθαρίστριες σχολικών μονάδων |
Μερικής απασχόλησης |
Πλήρους απασχόλησης |
Διδακτικό έτος 2025-2026 |
43 |
23 |
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ
Η σειρά κατάταξης των υποψηφίων καθορίζεται μεταξύ τους με τα ακόλουθα κριτήρια:
- α) ΕΜΠΕΙΡΙΑ μέχρι και τη λήξη του διδακτικού έτους 2019-2020: (17 μονάδες ανά μήνα εμπειρίας)
Μήνες |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
... |
Μονάδες |
17 |
34 |
51 |
68 |
85 |
102 |
119 |
136 |
153 |
170 |
… |
Και επιπλέον μία (1) μονάδα ανά μήνα για κάθε ανατεθείσα αίθουσα με ανώτατο όριο τις δέκα επτά (17) μονάδες
Αριθμός Αιθουσών |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
… |
17 |
Μονάδες |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
… |
17 |
β) ΕΜΠΕΙΡΙΑ από το διδακτικό έτος 2020-2021 και εξής: (17 μονάδες ανά μήνα εμπειρίας)
Μήνες |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
... |
Μονάδες |
17 |
34 |
51 |
68 |
85 |
102 |
119 |
136 |
153 |
170 |
… |
* Ως βαθμολογούμενη εμπειρία λαμβάνεται υπόψη η απασχόληση σε αντίστοιχη θέση του οικείου Δήμου και Δημοσίου Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης και Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας χωρικής αρμοδιότητας του Δήμου που έχει διανυθεί με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή με συμβάσεις μίσθωσης έργου μέσω των οικείων υπηρεσιών για όσο διάστημα παρείχαν υπηρεσία.
- 2. ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ή ΤΕΚΝΟ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (20 μονάδες και 10 μονάδες για κάθε τέκνο πέραν του τρίτου)
Αριθμός τέκνων |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
... |
Μονάδες |
30 |
40 |
50 |
60 |
70 |
80 |
90 |
… |
* υποψήφιος που είναι ταυτόχρονα πολύτεκνος και τέκνο πολύτεκνης οικογένειας, δικαιούται να κάνει χρήση της προσφορότερης βαθμολογικά από τις δύο ιδιότητες. Αποκλείεται η αθροιστική βαθμολόγηση των παραπάνω κριτηρίων
- 3. ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ ή ΤΕΚΝΟ ΤΡΙΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (15 μονάδες)
Αριθμός τέκνων |
3 |
Μονάδες |
15 |
υποψήφιος που είναι ταυτόχρονα τρίτεκνος και τέκνο τρίτεκνης οικογένειας, δικαιούται να κάνει χρήση της προσφορότερης βαθμολογικά από τις δύο ιδιότητες. Αποκλείεται η αθροιστική βαθμολόγηση των παραπάνω κριτηρίων
- 4. ΑΝΗΛΙΚΑ ΤΕΚΝΑ (5 μονάδες για καθένα από τα δύο πρώτα τέκνα και 10 μονάδες για κάθε επιπλέον τέκνο πέραν των δύο πρώτων)
αριθμός τέκνων |
1 |
2 |
3 |
... |
μονάδες |
5 |
10 |
20 |
… |
- 5. ΜΟΝΟΓΟΝΕΑΣ ή ΤΕΚΝΟ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (10 μονάδες για κάθε τέκνο)
αριθμός τέκνων |
1 |
2 |
3 |
... |
μονάδες |
10 |
20 |
30 |
… |
* υποψήφιος που είναι ταυτόχρονα γονέας και τέκνο μονογονεϊκής οικογένειας, δικαιούται να κάνει χρήση της προσφορότερης βαθμολογικά από τις δύο ιδιότητες. Αποκλείεται η αθροιστική βαθμολόγηση των παραπάνω κριτηρίων.
- 6. ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΓΟΝΕΑ, ΤΕΚΝΟΥ, ΑΔΕΛΦΟΥ Ή ΣΥΖΥΓΟΥ
Ποσοστό αναπηρίας |
50%-59% |
60%-66% |
67%-69% |
70% και άνω |
μονάδες |
10 |
12 |
15 |
17 |
* Ο υποψήφιος, στο πρόσωπο του οποίου συντρέχουν περισσότερες από μία περιπτώσεις ατόμων, των οποίων ασκεί το δικαίωμα προστασίας, δικαιούται να κάνει χρήση της προσφορότερης για τον ίδιο μοριοδότησης και πάντως μόνο μίας εξ αυτών.
- 7. ΗΛΙΚΙΑ
Ηλικία |
Έως και 50 ετών |
Άνω των 50 ετών |
μονάδες |
10 |
20 |
* Ανώτατο όριο ηλικίας πρόσληψης ορίζεται το 67ο έτος συμπληρωμένο.
- Σε περίπτωση θανάτου λόγω ενδοοικογενειακής βίας και εφόσον έχει ασκηθεί ποινική δίωξη, είναι δυνατή η πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας στις σχολικές μονάδες των δήμων με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου ενός συγγενή αποβιώσαντος εκ της ως άνω αιτίας α΄ βαθμού συγγένειας εξ΄ αίματος με αυτόν. Σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότεροι συγγενείς α΄ βαθμού, η πρόσληψη αφορά μόνο έναν(1) από αυτούς. Ο δικαιούχους προσλαμβάνεται ως υπεράριθμος για κάθε διδακτικό έτος στον Δήμο του οποίου είναι κάτοικος, μη εφαρμοζόμενων των κριτηρίων και της διαδικασίας μοριοδότησης της παρούσας ανακοίνωσης. Ο ανωτέρω υποψήφιος υποβάλλει αίτηση προς τον οικείο Δήμο, εντός της προθεσμίας που προβλέπει η ανακοίνωση που εκδίδεται για την εκκίνηση της διαδικασίας πρόσληψης. Η αίτηση για την εν λόγω περίπτωση, συνοδεύεται από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την απόδειξη των γενικών προσόντων πρόσληψης της παρούσας καθώς και από τα παρακάτω:
Συγγενής αποβιώσαντος εξαιτίας ενδοοικογενειακής βίας:
1. Ληξιαρχική Πράξη θανάτου (συγγενούς α΄ βαθμού)
2. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, από το οποίο να προκύπτει ο βαθμός συγγένειας με τον αποβιώσαντα.
3. Πιστοποιητικό της Εισαγγελίας Πρωτοδικών περί άσκησης ποινικής δίωξης για αξιόποινη πράξη των άρθρων 299 ή 311 ΠΚ τελεσθείσας στο πλαίσιο του ν. 3500/2006.
4. Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας.
5. Υπεύθυνες Δηλώσεις των λοιπών συγγενών α΄ βαθμού περί παραίτησης από τη δυνατότητα πρόσληψης βάσει των διατάξεων του άρθρου 132 του ν. 5090/2024.
Ανάρτηση της ανακοίνωσης
Ολόκληρη η ανακοίνωση αναρτάται στο κατάστημα της υπηρεσίας μας και στο χώρο των ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του Δήμου καθώς και στον διαδικτυακό τόπο του Δήμου www.dimosedessas.gov.gr.
Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν τη συνημμένη αίτηση για τη ΣΟΧ 3/2025 ανακοίνωση του Δήμου και να την υποβάλουν αποκλειστικά ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή στη διεύθυνση: Δήμος Έδεσσας, Πλ. Αιγών 1, Τ.Κ.: 582 00, Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών, Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων & Ανθρώπινου Δυναμικού, Γραφείο Μητρώων και Διαδικασιών (Γραφείο 16, τηλ. επικοινωνίας: 23813 50782,-731,-735,-732).
Έπειτα από την τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης, οι υποψήφιοι υποχρεούνται πλέον να υποβάλουν ΜΑΖΙ με την αίτηση τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την απόδειξη των απαιτούμενων προσόντων, των λοιπών ιδιοτήτων τους και της εμπειρίας τους.
Διόρθωση ή συμπλήρωση των αιτήσεων καθώς και αντικατάσταση ή κατάθεση επιπλέον δικαιολογητικών, επιτρέπεται μόνο μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής. Ειδικά για την απόδειξη της εμπειρίας τους, οι υποψήφιοι οφείλουν να προσκομίσουν βεβαίωση του χρόνου εμπειρίας από τον οικείο Δήμο όπου και απασχολήθηκαν.
Η αίτηση συμμετοχής, που θα υποβληθεί πρέπει απαραιτήτως να εμφανίζεται υπογεγραμμένη με φυσική υπογραφή.
Ανυπόγραφες αιτήσεις δεν θα γίνονται δεκτές.
Επισημαίνεται ότι: σύμφωνα με το νέο Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 γνωστό ως GDPR, που ετέθη σε εφαρμογή τον Μάιο 2018, καθιερώνεται ενιαίο νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ. Για το λόγο αυτό, η συμμετοχή των υποψηφίων στη διαδικασία πρόσληψης με την οικειοθελή υποβολή αίτησης με τα συνημμένα σε αυτή δικαιολογητικά προς τον Φορέα, συνεπάγεται τη συναίνεση του υποψηφίου για τη συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που τους αφορούν, καθώς και για την ασφαλή διατήρησή τους σε αρχείο (φυσικό ή ψηφιακό) για συγκεκριμένο σκοπό και για όσο χρόνο απαιτείται, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι νόμιμες διαδικασίες πρόσληψης. Οι φορείς οφείλουν να προστατεύουν τα προσωπικά στοιχεία των υποψηφίων από τυχόν υποκλοπή προκειμένου να επιτυγχάνεται η ασφαλής επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Οι υποψήφιοι διατηρούν το δικαίωμα ανάκλησης της συναίνεσής τους ανά πάσα στιγμή και κατόπιν υποβολής σχετικής αίτησης προς το Φορέα.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) εργάσιμες ημέρες και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησης της ανακοίνωσης στο χώρο ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος. Η ανωτέρω προθεσμία λήγει με την παρέλευση ολόκληρης της τελευταίας ημέρας και εάν αυτή είναι κατά το νόμο εξαιρετέα (δημόσια αργία ή μη εργάσιμη) τότε η λήξη της προθεσμίας μετατίθεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: από 18-07-2025 ημέρα Παρασκευή ως και 31-07-2025 ημέρα Πέμπτη.
Κατάταξη υποψηφίων
Αφού η υπηρεσία μας επεξεργαστεί τις αιτήσεις των υποψηφίων, σύμφωνα με τα βαθμολογούμενα κριτήρια που επικαλείται κάθε υποψήφιος, τους κατατάσσει βάσει των κριτηρίων. Η κατάταξη των υποψηφίων, βάσει της οποίας θα γίνει η τελική επιλογή για την πρόσληψη με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, πραγματοποιείται ως εξής:
1. Πρώτα απ΄ όλα οι υποψήφιοι κατατάσσονται στους πίνακες κατάταξης για τις θέσεις με βάση τη βαθμολογία που συγκεντρώνουν στα βαθμολογούμενα κριτήρια(εμπειρία αριθμός τέκνων πολύτεκνης οικογένειας, τριτεκνία αριθμός ανήλικων τέκνων, μονογονεϊκές οικογένειες, αναπηρία, ηλικία)
2. Στην περίπτωση ισοβαθμίας υποψηφίων στη συνολική βαθμολογία προηγείται αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο πρώτο βαθμολογούμενο κριτήριο(χρόνος εμπειρίας) και, αν αυτές συμπίπτουν, αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο δεύτερο κριτήριο (αριθμός τέκνων πολύτεκνης οικογένειας) και ούτω καθεξής. Αν εξαντληθούν όλα τα κριτήρια, η σειρά μεταξύ των υποψηφίων καθορίζεται με δημόσια κλήρωση.
Ανάρτηση πινάκων και υποβολή αντιρρήσεων
Μετά την κατάρτιση των πινάκων, η υπηρεσία μας θα αναρτήσει, το αργότερο μέσα σε δέκα (10) ημέρες από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, τους πίνακες κατάταξης των υποψηφίων στον πίνακα ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος και στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας του δήμου, ενώ θα συνταχθεί και σχετικό πρακτικό ανάρτησης το οποίο θα υπογραφεί από δύο (2) υπαλλήλους της υπηρεσίας.
Κατά των πινάκων αυτών επιτρέπεται στους ενδιαφερόμενους η άσκηση αντίρρησης ατελώς, αποκλειστικά με κατάθεση αυτοπροσώπως σχετικής ένστασης στο Γραφείο 16 του Δήμου (ώρες από 08:00-15:00) μόνο για τον εσφαλμένο υπολογισμό της μοριοδότησης εντός αποκλειστικής προθεσμίας δύο (2) εργασίμων ημερών η οποία αρχίζει από την επόμενη.
Μετά την εξέταση των αντιρρήσεων ανακοινώνεται ο τελικός πίνακας επιτυχόντων – προσληπτέων.
Οι τελικοί πίνακες αναρτώνται στον πίνακα ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος και στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dimosedessas.gov.gr.
Πρόσληψη
Το προσωπικό προσλαμβάνεται με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου αμέσως μετά την κατάρτιση των τελικών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων με απόφαση του αρμόδιου προς διορισμό οργάνου.
Προσληφθέντες που αποχωρούν πριν από την λήξη της σύμβασής τους, αντικαθίστανται με άλλους από τους εγγεγραμμένους και διαθέσιμους στον πίνακα της οικείας ειδικότητας, κατά τη σειρά εγγραφής τους σε αυτόν.
Σε κάθε περίπτωση, οι υποψήφιοι που προσλαμβάνονται λόγω αντικατάστασης αποχωρούντων υποψηφίων, απασχολούνται για το υπολειπόμενο, κατά περίπτωση, χρονικό διάστημα και μέχρι συμπληρώσεως της εγκεκριμένης διάρκειας της σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.
ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΤΜΗΜΑ της παρούσας ανακοίνωσης αποτελούν:
α. Το έντυπο «ΑΙΤΗΣΗ – ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ» που συμπληρώνουν και υποβάλλουν ηλεκτρονικά οι υποψήφιοι και
β. Το «ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ» για την πρόσληψη καθαριστών – καθαριστριών στις σχολικές μονάδες των Δήμων», το οποίο περιλαμβάνει: i) οδηγίες για τη συμπλήρωση της αίτησης – υπεύθυνης δήλωσης με πρωτόκολλο ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗΣ 10686/17-7-2025 σε συνδυασμό με επισημάνσεις σχετικά με τα προσόντα και τα βαθμολογούμενα κριτήρια κατάταξης των υποψηφίων και ii) τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την έγκυρη συμμετοχή τους στη διαδικασία επιλογής. Στο ως άνω ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ, κατόπιν έκδοσης της με αρ. 40936/14-5-2024 απόφασης της Υπουργού Εσωτερικών (ΦΕΚ 2813/τ.Β/17-5-2024), επέρχονται οι παρακάτω τροποποιήσεις, οι οποίες έχουν ενσωματωθεί σε αυτό: Α) Προστίθεται περίπτωση 8 στο Κεφάλαιο ΙΙ («Απαραίτητα Δικαιολογητικά Συμμετοχής») του Παραρτήματος, ως εξής: «8. Συγγενής αποβιώσαντος εξαιτίας ενδοοικογενειακής βίας: α) Ληξιαρχική πράξη θανάτου. β) Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, από το οποίο να προκύπτει ο βαθμός συγγένειας με τον αποβιώσαντα. γ) Πιστοποιητικό της Εισαγγελίας Πρωτοδικών περί άσκησης ποινικής δίωξης για αξιόποινη πράξη των άρθρων 299 ή 311 ΠΚ τελεσθείσας στο πλαίσιο του ν. 3500/2006. δ) Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας. ε) Υπεύθυνες δηλώσεις των λοιπών συγγενών πρώτου βαθμού περί παραίτησης από τη δυνατότητα πρόσληψης βάσει της διάταξης του άρθρου 132 του ν. 5090/2024». Β) Προστίθεται περίπτωση 8 στον Συνοπτικό Κατάλογο Απαραίτητων Δικαιολογητικών, ως εξής: «8. Σε περίπτωση θανάτου λόγω ενδοοικογενειακής βίας, απαιτούνται: α) Ληξιαρχική πράξη θανάτου, β) Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, από το οποίο να προκύπτει ο βαθμός συγγένειας με τον αποβιώσαντα, γ) Πιστοποιητικό της Εισαγγελίας Πρωτοδικών περί άσκησης ποινικής δίωξης για αξιόποινη πράξη των άρθρων 299 ή 311 ΠΚ τελεσθείσας στο πλαίσιο του ν. 3500/2006, δ) Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας και ε) Υπεύθυνες δηλώσεις των λοιπών συγγενών πρώτου βαθμού περί παραίτησης από τη δυνατότητα πρόσληψης βάσει της διάταξης του άρθρου 132 του ν. 5090/2024».
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΕΠΚΕΝΤΖΗΣ